Aktuális programok:

Lánybúcsúra, Születésnapra
Lepd meg barátnőd/barátnőid egy izgalmas és vidám party órával a bulihangulat megalapozásához!Csajos mozdulatok, táncos koreográfiák, rudas trükkök! Időpont egyeztetéshez hívd: +

Box

Ennek a rendkívül intenzív mozgásformának köszönhetően valamennyi izomcsoport erősödik és fejlődik, továbbá javul a gyorsaság, robbanékonyság, állóképesség és összpontosító készség is. A box lélektani szempontból is számos előnnyel rendelkezik, ugyanis jelentős stresszoldó hatása van, segít levezetni szabályozott keretek között a felgyülemlett energiákat és agressziót is. Gyere ismerkedj meg ezzel a sportággal önvédelmi szinten, akár ha testsúlyból szeretnél lefaragni,vagy csak egyszerűen mozogni jól érezni magad!

Twerk

Szeretnél úgy táncolni mit a legmenőbb klipekben? Szeretsz buliba járni, de nem vagy elég bátor a tánctéren? Itt az idő! Székesfehérváron elsőként Nálunk próbálhatod ki a legtrendibb rázást! Sexy, csajos koreográfiák, különleges rázás technikák!  Hozz magaddal: törölközőt, sportcipőt, rövid vagy cicanadrágot, térdvédőt!!

Gyerek légtorna - Karika és Trapéz

Az óra egy része egy zárt aljú , függőágyra hasonlító anyagban (hammock) történik. Az órkat bemelegítő és nyújtó-lazító gyakorlatok kezdjük, majd gimnasztikus és akrobatikus légtornász elemeket sajátíthatnak el a kicsik, szintjüknek megfelelően.

A Légi Karika (Aerial Hoop) egy mennyezetre függesztett fém karika formájú tárgy, kecses statikus légtornász elemek elsajátításához. A gyakorlatok remekül formába hoznak, erősítenek, nyújtanak.

Az Aerial Trapéz, egy fém rúd, két kötél között párhuzamosan rögzítve a talaj felett.

A karika és trapéz gyakorlatok remekül egymásra építhetőek, egyéni és páros formációkban is dolgozunk az órákon.

8 éves kortól ajánlott.

Trambuli

Egy igazán hatásos popsi formáló cardió edzés! Hangulatos zenék, vidám koreográfiák, amiket mindenki elsajátíthat könnyedén! Remekül formálja az alakot: kerekebb popsi, laposabb has és növeli az állóképességet! Mindenképpen hozz magaddal TÖRÖLKÖZŐT! :)

Gyerek légtorna – Tissu és Hammock

Az óra egy része egy zárt aljú , függőágyra hasonlító anyagban (hammock) történik. Az órkat bemelegítő és nyújtó-lazító gyakorlatok kezdjük, majd gimnasztikus és akrobatikus légtornász elemeket sajátíthatnak el a kicsik, szintjüknek megfelelően.

Valamint az Aeraila Tissue vagy Aerial Silk nevú, a cirkuszokból ismert, két szárból álló selyem anyagokat is megismerhetik a gyerekek. Ez egy minden porcikát átmozgató sportág, serkenti az agyműködést és a vérkeringést. Kitartóbbá tesz , segít az összpontosításban. Iskolás korosztály számára, 7 éves kor felett ajánlott!

Nyújtás

A stretching gyakorlatsorok segítenek az izmok rugalmasságának a helyreállításában, fejlesztésében, és megőrzésében. Gyakorlásuk során a fáradt és megterhelt izomzat gyorsabb regenerálódik. Rendkívül kedvező pszichikai és élettani hatása van. A megnyújtott izom nagyobb erőkifejtésre képes, mint a megrövidült izom, és sokkal kevésbé sérülékeny! A sok-sok ülőmunka és mozgásszegény életmódunk által, az évek múlásával izmaink egyre gyorsabban letapadnak, merevednek. A lazítást ezért minden korosztálynak javasoljuk akár külön, akár edzés előtt,vagy után is levezetésképpen.

FlyFit Power és FlyFit Stretch

Ritter Emőke által kifejlesztett saját testsúlyos modern és igazán hatásos edzésforma, Aerial Hammock, vagy is a leginkább függőágyra hasonlító anyagok segítségével. Minden alkalommal új feladatok elé állítva a tested, garantálva az izomlázat. Ami még nagy előnye ennek az edzésformának, hogy nagy hangsúlyt fektet a lenyújtásra, relaxációra, ami gyors izomregenerálódás mellett, megkönnyíti a visszarázódást mindennapi feladatainkhoz és segít, hogy felfrissülten indulhassunk tovább.

Aki szálkásodni szeretne, annak a FlyFit Power órát ajánljuk.

A hajlékonyság fokozásához pedig a FlyFit Stretch órát próbálja ki ( itt is vannak erősítő gyakorlatok, nem csak nyújtás).

Kid rúd-fitness

A kid-rúdfitness egy új és izgalmas sport 7-15 éves korú gyerekeknek ajánljuk. Egy függőleges rúd segít a gimnasztikás és akrobatikus elemek kivitelezésében. A gyerekek számára kicsit a játszóterek mászókáira hasonlít.

Nagy állóképesség, erő és hajlékonyság kell hozzá, amit az órákon elsajátíthatnak a gyerekek. Ezen felül fejleszti a koordinációs képességet, erősíti a testtudatot és egy új, feltörekvőben lévő versenysportot köszönthetünk benne.

Felnőtt légtorna

Itt kipróbálhatsz minden féle levegő eszközt:  Légi Karika (Aerial Hoop ), Aerial Tissu/ Silk,  Aerial Hammock,  Aerial Trapéz,  Aerial Moon. A mennyezetre függesztett eszközön akrobatikus és gimnastikus, kecses légtornász elemek sajátíthatunk el. A gyakorlatok remekül formába hoznak, kiváló erőnlétet biztosít. Felnőtt óráinkra 15 éves kortól lehet jelentkezni, felső korhatár nincs. 

Rúdtánc

A tánc és gimnasztika egyik formája, ahol a résztvevők egy függőleges rúd segítségével adják elő produkciójukat.

A táncosok belekapaszkodnak rúdba, s annak segítségével atletikusabb ugrásokat, csavarokat mutatnak be.

Elsősorban segít fejleszteni kitartásunkat, hajlékonyságunkat, erősít és formál is. Sokak szerint felér bármilyen kardió edzéssel.
És persze nem utolsó sorban növeli az ezzel foglalatoskodó hölgyek önbizalmát, és nagy segítséget jelenthet abban, hogy valaki igazi nőnek érezhesse magát.
Fontos megjegyezni, hogy az edzőtermekben megjelenő rúdtánc egyáltalán nem csak a 40 kilós, filigrán hölgyeknek szól. Sőt!
A legtöbb terem hangsúlyozza, hogy szeretettel vár minden érdeklődőt, függetlenül annak korától és külső adottságaitól.

Téveszmék és előítéletek

Még mindig sokan vannak azok, akik a rúdtáncot a striptízzelazonosítják és az egész mozgásformát valami erkölcstelenhez kötik.
Pedig a nem túl pozitív közvéleménnyel ellentétben, az igazi poledance, nem vonaglás vagy vetkőzés egy plafonig érő rúd körül.
Az igazi szakértők szerint ez nem is egyszerűen egy sport, sokkal inkább (mint a táncok általában) valamilyen önkifejezésre alkalmas művészet, mely tánc és gimnasztikai elemeket kombinál. Sokan sajnos még mindig a szónak már csak a hallatán is elborzadnak, mely sok nőt hátráltat abban, hogy belevágjon egy elképesztően izgalmas újdonságba, a rúdtáncba.

 A sport kialakulása…

A köztudatba igazán csak az 1920-as évek során, a nagy gazdasági világválság éveibe került.
Ekkor ugyanis az Egyesült Államokban csapatban mozgó árusok között akadt olyan sátor, mely kis színpaddal is rendelkezett, ahol a fő látványosságot, főleg a férfiak számára, a táncoló lányok jelentették. A lányok pedig erotikus táncaik során mi mást is használhattak volna kellékként, mint a sátor tartórúdját.

Szóval a rúdtánc nagyjából innen indult és mára egyenesen művészetté fejlődött.
Egyre több stúdió, edzőterem kínál pole dance órákat edzésként.

Ezen kívül rendszeresen rendeznek különböző versenyeket, sőt már afelé is vannak törekvések, hogy a rúdtánc az olimpián is megjelenhessen.

Modern tánc

A modern tánc összefoglaló stílusirányzat, szemben áll a klasszikus balett technikával. Az órákra teljesen kezdőket várunk, az alap technikáktól indulunk. Az edzések képességfejlesztő tréningből és rövid koreográfiából állnak. Hozz magaddal: zokni, kényelmes nadrág, felső ( rugalmas anyagból).

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kapcsolat

FlyFitness Mozgásstúdió

Székesfehérvár, Széchenyi út 113.
E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 

Kis Szárcsa Vendégház

Térkép

Facebook