Óratípusok

Home > Óratípusok

Óratípusok

Válassz az almenüpontjaink közül a legördülő menüben.

 

FlyFit power (lebegő-erősítés)

Egy olyan edzésforma, amivel nemcsak hogy több kalóriát égethetsz, mint egy kardió edzésen, de még izomzatod is erősödik.A funkcionális tréning – így a fly-power edzés – stabil és terhelhető izomzatot épít tömegnövelés helyett, miközben a test természetes képességeit fejleszti. Az edzés középpontba helyezi a core izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), amely izomcsoport a test erőközpontja és gerinc stabilizálója.A fly-power tréning az ízületeket és izmokat rengeteg variációban átmozgatja, esztétikus izomzatot hoz létre, fejleszti az egyensúlyérzéket és az állóképességet. Összességében teljesítményünk javul, a hétköznapokban funkcionálisabban működik.Lényege, hogy az ember a saját testsúlyát használja az edzés során, a lebegő függőágy segítségével pedig könnyítünk az ízületek terhelésén. Az órát alapos nyújtással és relaxálással zárjuk. Felszerelés: testhezálló nadrág és felső, mezítláb, törölköző, víz

 

FlyFit stretching (lebegő-nyújtás):

Egész nap a számítógépet előtt ülsz? Gyakran érzed magad fáradtnak és levertnek napközben? Akkor ez a mozgásforma a tökéletes neked!
Az órán a vázizmokat, hát környékét nyújtjuk, csípő tágító-nyújtó gyakorlatokat végzünk. Az egész tested izomzata nyúlik és erősödik, miközben a lebegő függőágy segítségével levesszük a terhelést az ízületeidről. Az inverz pózok hatására a csigolyák eltávolodnak egymástól, amely csökkenti a nyak és derék környékén jelentkező fájdalmat, sőt még egy-két centimétert nyúlsz is az óra végére és másnapra valóban repülni lesz kedved.
Mindkét nemnek egyaránt, ülőmunkát végzőknek kifejezetten ajánlott!                    Felszerelés: testhezálló nadrág és felső, mezítláb, törölköző, víz

 

FlyFit combo

FlyFit powerés flyfit stretching edzésünk gyakorlatai egy edzésben kombinálva.

Stretching:

A nyújtó gyakorlatsorok segítenek az izmok rugalmasságának helyreállításában, fejlesztésében és megőrzésében. Gyakorlásuk során a fáradt és megterhelt izomzat gyorsabban regenerálódik. Rendkívül kedvező pszichikai és élettani hatása van. A megnyújtott, laza izom nagyobb erőkifejtésre képes, mint a megrövidült izom és sokkal kevésbé sérülékeny. A gyakorlatok jóga és gimnasztika elemekre épülnek. A sok-sok ülőmunka és mozgásszegény életmódunk miatt, az évek múlásával izmaink egyre gyorsabban letapadnak, merevednek.A lazítást ezért minden korosztálynak javasoljuk akár külön akár más edzések mellé kiegészítésként. A gyakorlatokat a talajon, jógaszőnyegen végezzük. Ajánlott viselet kényelmes testet követő ruházat, zokni vagy mezítláb. Vízről ne feledkezz meg.

Az aerial stretch órával kombinálva rendkívül hatékony.

Cirkuszi akrobatika (gyerek)

Nagyon látványos, torna és gimnasztikai elemekre épül és igen összetet­t. Dinamikus és statikus gyakorlatok egyvelege, mely nagy odaadást és motivációt igényel­. Nagyon erős koncentrációra van szükség, hogy a tornász elkerülje a sérüléseket, és a mozgássorokat tökéletesen el tudja végezni. A nehezebb gyakorlatokat csak hónapokig tartó előkészület után kíséreljük meg. Az akrobatikus elemek elsajátításához, bátorság és türelem is szükséges. Kitartásra, komolyságra, elszántságra nevel, ezért minden gyereknek javasolt.Az akrobatika harmoni­kusan fejleszti az izomzatot, a hajlékonyságot, a rugalmasságot, a ritmikai készséget, a motoros képességeket, az egyensúly­érzéket, a mozgáskoordinációt, és megtanít a testtudat építésre. A gimnasztika általánosan és sokoldalúan képző gyakorlatokat; a sportágak előkészítő, fejlesztő és szinten tartó gyakorlatait, és az ember természetes mozgásait foglalja magába, valamint a test elemi mozgásmintáit rendszerezi.

Felszerelés: testhezálló nadrág és felső/tornadressz,tornapapucs, víz

 

Aerialhoop (légi-karika)

A cirkusz és show műsorok világából eredeztethető. Az eszköz a mennyezetre függesztett, a hulahoop karikához hasonló méretű fém eszköz; rendkívül nőies, kecses, statikus és dinamikus légtornász mozdulatok harmonikus egésszé varázsolásához. Története nem nyúlik olyan messze, mint a trapéz, hajlékonyság vagy akár a rúd története. Az első feljegyzés a 18. századból való, ahol gyermek szórakoztatási eszközeként jelenik meg. Egy szórakoztató New York-i újság hirdetésében Caedo előadóművésszel jelent meg az első lyrahoop felvétel 1893-ban. 1903-ban Edward Van Wyck a híres amerikai zsonglőr és rekvizit gyártó egy cikkben hivatkozik a világ első „Caedo” karikájára. A 2000-es években a Cirque Du Soleil Varekal előadásában vette elő a karikát mint eszközt, innen eredeztethető a népszerűsége világszerte cirkuszi tornatermekben, légi stúdiókban, a mára már sporttá avanzsált, karika.                                                                                                                                                         Ha bírod a kihívásokat, szereted a játékosságot és gyönyörű alakot szeretnél gyerek és felnőtt óránkon várunk!Felszerelés: testhezálló nadrág és felső/tornadressz, törölköző, víz

Gyerek légtorna(7 éves kortól)

Az óra egy, függőágyra hasonlító anyagban (hammock) történik, bemelegítő, nyújtó-lazító gyakorlatokkal kezdünk, majd gimnasztikus és akrobatikus légtornász elemeket sajátíthatnak el a kicsik, szintjüknek megfelelően.A hintázás és pörgés– nem csak örömforrás – rengeteg fizikai, szociális és kognitív készség fejlődésére hat. A fizikai erőnlét megalapozása mellett a ritmikus mozgás segít a szorongások, félelmek, feszültségek leküzdésében és nyugtató hatása van. A hintázás, forgás és fejjel lefelé történő lógás segít az egyensúlyérzék, a térérzékelés, a ritmusérzék, a mozgáskoordináció és a finommotorikus mozgások kialakulásában. Erősíti a két agyfélteke közötti kapcsolatokat és a gyermek koordinációja mellett a gondolkodási képességeit is fejleszti, stimulálja az agykérget is, ahol az agy koncentrációért felelős rész található, ezért a figyelemzavarban szenvedő gyermekeknél különösen jó eredményt lehet elérni hintázással.

Ajánlott viselet kényelmes testet követő ruházat, zokni vagy mezítláb. Vízről ne feledkezz meg.

Balance

Szeretnél megtanulni egykerekűzni,gólyalábon járni vagy szívesen dicsekednél, hogy három vagy akár öt labdával is tudsz zsonglőrködni?
Tetszik ahogy a cirkuszban egyensúlyoznak akár dróton vagy görgőn? 
Nem kell artistának lenned hozzá! Gyere el Balance óráinka és mindezt megtanulhatod!
Remek kikapcsolódás! Koordináció,testtudat fejlesztés!
Várunk szeretettel!

Rúdtánc:

A tánc és gimnasztika egyik formája, ahol a résztvevők egy függőleges rúd segítségével adják elő produkciójukat.
A táncosok belekapaszkodnak a rúdba, s annak segítségével atletikusabb forgásokat, ugrásokat , erő és hajlékonysági elemeket mutatnak be.
Elsősorban segít fejleszteni kitartásunkat, hajlékonyságunkat, erősít és formál is és persze nem utolsó sorban növeli az ezzel foglalatoskodók önbizalmát.

Felszerelés: rövidnadrág, top, trikó, víz

Kid-rúd fitness:

A kid-rúdfitness egy új és izgalmas sport 7-15 éves korú gyerekeknek ajánljuk. Egy függőleges rúd segít a gimnasztikás és akrobatikus elemek kivitelezésében. A gyerekek számára kicsit a játszóterek mászókáira hasonlít.
Nagy állóképesség, erő és hajlékonyság kell hozzá, amit az órákon elsajátíthatnak a gyerekek. Ezen felül fejleszti a koordinációs képességet, erősíti a testtudatot és egy új, feltörekvőben lévő versenysportot köszönthetünk benne.

Felszerelés: rövidnadrág, top, trikó, víz